در ساده ترین حالت ممکن لوگو ترکیبی از تصاویر و نوشته ها است. این ترکیب برای تشخیص برندهای مختلف از هم استفاده می شوند. یک لوگوی خوب می تواند برای شرکت شما اساسی ترین نیاز باشد. لوگوی شما به مشتریان نشان می دهد که شما چه کاری انجام می دهید، چه کسی هستید و به چه چیزی اهمیت می دهید.
apple – اپل
“راب یانوف” طراح لوگوی معروف اپل، درباره رسیدن به این ایده گفت: “مقداری سیب خریدم، آنها را در کاسهای قرار دادم و یک هفته مشغولِ کشیدن شکل آنها بودم و سعی داشتم تصویر را به قسمتهای سادهتری تقسیم کنم. وسط کار یک سیب را گاز زدم. و بعد ناگهان متوجه شدم “Bite” (به معنی گاز زدن) همانند اصطلاح بیت “Byte” در کامپیوتر است.
sony vaio – سونی وایو
دو حرف اول آرم یک موج را تشکیل میدهند که نماد آنالوگ است، درحالیکه دو حرف آخر شبیه اعداد 1 و 0 هستند که نماد سیگنال دیجیتالاند.
amazon – آمازون
در نگاه اول، لوگوی آمازون چیز خاصی به نظر نمیرسد. اما با در نظر داشتن فلسفه شرکت طراحیشده است. فلش نارنجی شبیه به یک لبخند است، که نشان میدهد شرکت به دنبال رضایت مشتریان است. همچنین، این فلش از حرف a به z کشیده شده است که نشان می دهد که شرکت هر نوع محصولی را میفروشد.
bmw – بی ام و
اغلب تصور میشود قسمت مرکزی لوگوی BMW نماد پرههای هواپیماست و به سابقه فعالیت شرکت در فناوری حملونقل هوایی اشاره دارد. اما این لوگو بخشی از پرچم “باواریا” است، منطقهای در آلمان که شرکت از آنجا نشأت گرفته است.
در مقاله 6 ترکیب رنگ برتر سال 2021 از نگاه مردمی به شما رنگ های جدید و ترند را معرفی کرده ایم.
برای دریافت مشاوره و سفارش هوشمند طراحی لوگو از طریق ربات سفارش هوشمند املی لوگوی خود را سفارشی سازی کنید و به راحتی لوگو ایده آل خود را بدست بیاورید.